ارائه خدمات گارانتی و عقد قرارداد پشتیبانی تجهیزات بارکد

ارائه خدمات گارانتی و عقد قرارداد پشتیبانی تجهیزات بارکد | شرکت فن آوران ایماکو

امروزه بیشتر شرکتهای پیشرفته از تمرکز داخلی به تمرکز بیرونی یعنی تمرکز در مشتری تغییر جهت داده اند . تمامی این شرکتها در یافته اند که با داشتن همه ی برتریهای فنی در جهان نمی توانند به موفقیت نائل شوند، مگر اینکه نیازهای مشتری را در طراحی و تحویل کالا و ارئه خدمات مدنظر داشته باشند. در تعداد بسیار کمی از موارد سازمان ها توانسته اند بدون درک نیازها و خواسته های مشتریان محصولات و خدمات موفق تو لید و عرضه نمایند .

در مقابل بیشتر شرکتهای موفق با تمرکز درنیازها و خواسته های مشتریان توانسته اند به موفقیتهای چشم گیری نائل شوند، از این رو شرکت فن آوران ایماکو جهت ارائه فعالیت و بقا سعی در  شناخت نیازها و خواسته های مشتری و تلاش در جهت برآورده نمودن نیازهای مشتری به شیوه ی بهتر از رقبا  را در نظر گرفته است.

خدمات پس از فروش و گارانتی فن آوران ایماکو عبارتند از خدماتی که پس از فروش محصول و در جهت کسب اطمینان و رضایت مشتری از طرف این مجموعه  ارائه می شود . این خدمات شامل حمل و نصب و راه اندازی ، تعمیر و نگه داری ، تهیه و توزیع قطعات یدکی ، مستندسازی آموزش ، نحوه ی استفاده و یا کلیه اموری که شرکت فن آوران ایماکو  پس از فروش کالا به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات یا  خدماتی که خریداری کرده اند انجام می دهد.

از نظر ما  رضایت مشتری لازم است اما شرط کافی نیست بلکه بعد از این مرحله باید مشتری راضی را به مشتری مستمر تبدیل نمود.

واحد گارانتی و خدمات پس از فروش ایماکو