لیبل و ریبون

ریبون های چاپ بارکد و تکست از مشتقات نفتی میباشند و در بسیاری از صنایع خدمات و تولیدی جهت چاپ به روی انواع لیبل ها استفاده میشوند و گرما و حرارتی که از طریق هد به Ribbon منتقل شده باعث انتقال اطلاعات نرم افزار چاپگر بر انواع لیبلها ، برچسب و فیش فروشگاهی خواهند شد . این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که ریبون نقش به سزایی در بالا بردن طول عمر مفید هد بر جای خواهد گذاشت و نقش مهمی در کنار عملکرد دستگاه های بارکد خوان دارد . بنابراین مقتضی است نسبت به انتخاب آن با کیفیتی مناسب نهایت دقت را مبذول داشت . باید در نظر داشت که این محصولات در سه دسته مقاوم – نیمه مقاوم و با مقاومت بالا تولید میشوند.

ریبون و لیبل :

شرکت فن آوران ایماکو در کنار فعالیت ، خدمات و تهیه مواد مصرفی در بخش تجهیزات فروشگاهی ، سیستم های مبتنی بر بارکد و  RFID، بیمارستانی ، انواع محصولات بارکد اسکنر بیسیم ، بارکد اسکنر یک بعدی ، بارکد اسکنر دو بعدی و لیبل پرینتر ، نرم افزار ، ارائه انواع پرینتر های رومیزی و پرینتر های صنعتی ، انواع دستگاه های بارکد خوان  و بارکد پرینتر ، فیش انتقال اطلاعات و سیستم های شناسایی خودکار خود در ایران، با توجه به نیاز روز افزون مجموعه ها در راستای تهیه ، تامین و عرضه بهترین نوع محصولات Ribbon و Label ( برچسب ) از شرکت های معتبر اروپایی – آمریکایی و شرکت های درجه یک چینی اقدام به عرضه  WTX اتریشی ، Shiny چین و IMAC آمریکا نموده . در اینجا به بخشی از مشخصات آنها اشاره خواهیم کرد. وب سایت ایماکو در بخش محصولات خود به معرفی آنها پرداخته است  . جهت انتخاب ، آگاهی از تعرفه های فروش ، ویزیت کاتالوگ محصولات و دریافت مشاوره حضوری و مجازی نسبت به خدمات گروه و  تهیه لیبل و ریبون مناسب میتوانید با واحد کارشناشان ما در این زمینه مکاتبه یا با شماره تلفن های موجود در سایت از این لینک تماس حاصل فرمایید.

ریبون رزین ، ریبون وکس ، ریبون وکس رزین ، ریبون resin ، ریبون wax

لیبل و ریبون متناسب با انواع چاپ و لیبل

انواع ریبون



ریبون وکس  ( Wax )
ریبون رزین ( Resin )
ریبون وکس رزین ( Wax / Resin )
ریبون Super Resin  یا ریبون  Premium Resin
ریبون قابل شستشو ( Ribbon Washable )

ریبون وکس  Wax  یکی از ارزانترین نمونه ها Wax Ribbons میباشد که بیشترین مصرف را در برچسب های کاغذی دارد .
ریبون رزین : این نوع ریبون در مقابل شوینده‌های قوی مقاومت بیشتری داشته و معمولا از آنها در مواردی مانند چاپ بر روی برچسبهایی مانند متال ،پی وی سی ،پارچه ایی و … که در محیط های باز قرار میگیرند استفاده می‌شود.
ریبون Wax / Resin ( وکس رزین ) از لحاظ سختی و کیفیت بین ریبونهای وکس و رزین است و استفاده از آن در چاپ روی همه نوع از برچسب ها امکانپذیر است.
ریبون Super Resin  یا ریبون  Premium Resin : سوپر رزین یا پرمیوم رزین در مقابل شویندههای قوی مقاومت بیشتری داشته وبرای مصارف خاص به کار میرود و بیشتر برای چاپ به روی فیش و برچسب اموال و PVC و یا متالیک به کار گرفته میشود.
ریبون قابل شستشو یا Washable Ribbon : این ریبون قابل شستشو جهت مصرف و چاپ در صنایع نساجی با مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شوینده و مقاوم در برابر انواع پاک کننده های شیمیایی و غیر شیمیایی میباشد.